Podurile peste Dunare intre km. 0 si km. 1075, cu inaltimi minime libera trecere,
fata de zeroul statiunii de referinta dupa ''Albumul podurilor peste Dunare'',
Comisia Dunarii, Budapesta, 1992
Denumirea podului
Distanta fata
de Sulina
(km)
Inaltimea de
libera trecere
(m)
Statiunea hidrometrica
de referinta
MOLDOVA VECHE
1045.12
18.13
FATA DE NIVEL DE RETENTIE
PORTILE DE FIER I md
942.90
10.00
FATA DE NIVEL DE RETENTIE
PORTILE DE FIER I md
942.90
13.50
LA CERERE
PORTILE DE FIER I ms
942.90
10.40
FATA DE NIVEL DE RETENTIE
PORTILE DE FIER II
863.55
17.71
FATA DE NIVEL DE RETENTIE
RUSSE-GIURGIU
488.70
20.14
GIURGIU
RUSSE-GIURGIU
488.07
27.60
LA CERERE
CERNAVODA
300.07
30.52
CERNAVODA
CERNAVODA
300.00
36.59
CERNAVODA
GIURGENI-VADU OII
237.80
21.64
HIRSOVA
FETESTI(brat Borcea)
42.30
18.64
CALARASI
FETESTI(brat Borcea)
42.22
18.04
CALARASI
Inaltimi de libera trecere la cablurile
peste Dunare intre km. 955 si km. 0
Denumire
Distanta fata
de Sulina (km)
Felul cablului
Inaltimea de
libera trecere
Statiunea
GURA VAII
Km 941+160
ELECTRIC
23.50
Tr. severin
OSTROV M
Km 862+375
ELECTRIC
33.48
Gruia
TINTARENI
Km 706+144
ELECTRIC
35.00
Bechet
BECHET
Km 679+430
ELECTRIC
34.00
Bechet
CERNAVODA
Km 296+445
ELECTRIC
31.04
Cernavoda
CERNAVODA
Km 296+300
ELECTRIC
35.04
Cernavoda
HIRSOVA
Km 262+160
ELECTRIC
34.00
Hirsova
HIRSOVA
Km 262+086
ELECTRIC
30.00
Hirsova
CHISCANI
Km 186+100
ELECTRIC
39.00
Braila
GALATI
Km 158+100
ELECTRIC
60.00
Galati
GALATI
Km 158
ELECTRIC
60.00
Galati
ISACCEA
Mm.54+100
ELECTRIC
55.00
Isaccea
ISACCEA
Mm.53+1480
ELECTRIC
60.00
Isaccea
BR.BORCEA
Km 98+500
ELECTRIC
34.00
Calarasi
TULCEA
Mm 36+160
ELECTRIC
65.00
Tulcea
BR.MACIN
Km 63+800
ELECTRIC
32.30
Braila
BR.BORCEA
Km 5+770
ELECTRIC
37.00
Hirsova
BR.BORCEA
Km 5+680
ELECTRIC
30.00
Hirsova
AVIZ CATRE NAVIGATORI
nr. 56/29.04.2024
Se aduce la cunostinta navigatorilor ca începând cu data de 30.04.2023 pe
Dunarea fluviala, între Km 342+000 Km 345+500 se va lucra cu Draga Rapide
Dredger 3 pentru asigurarea adâncimilor de navigatie recomandate de Comisia
Dunarii.
Lucrarile de dragaj se vor desfasura intre limita dreapta si limita stanga a
senalului.
Activitatea de dragaj se desfasoara atat pe timp de zi cat si pe timp de noapte
intr-un program continu 24 h/24 h.
Draga va fi semnalizata ziua si noaptea conform Regulamentului de Navigatie
pe Dunare in sectorul romanesc editia 2013.
Manevrele dragii in perimetrul de dragaj si deplasarea ei la zona de
descarcare si retur, se vor face fara a afecta navigatia in zona
Navigatia în zona de lucru se va desfasura cu atentie marita, respectându-se
urmatoarele conditii:
1) pentru trecerea prin zona de dragaj, de la distanta de minim 5 km,
amonte/aval, comandantii navelor si convoaielor vor lua legatura în canalul VHF
16, prin apel draga Rapide Dredger 3 pentru a conveni conditiile de tranzitare a
zonei;
2) în cazul în care, accidental draga nu raspunde la apel, se vor emite din timp
semnale fonice de atentie si se vor respecta cu strictete semnalele arborate de
draga;
3) pe timp cu vizibilitate redusa (ceata, pâcla, etc.) dragele se vor retrage in afara
senalului navigabil;
4) pe Dunarea fluviala, între Km 342 si Km 345 + 500, se interzice::
-întâlnirea, depasirea sau navigatia la aceeasi înaltime;
-producerea de valuri sau efectele de suctiune;
Comandantii navelor si convoaielor, conducerile societatilor de navigatie si
agentii economici de agenturare, care transporta marfuri pe Dunare, vor lua toate
masurile de respectare a Regulamentului de Navigatie pe Dunare in sectorul
romanesc editia 2013si a recomandarilor din prezentul aviz.
Nerespectarea prezentului Aviz atrage dupa sine raspunderea administrativa,
disciplinara sau penala, dupa caz.
Prezentul Aviz anuleaza Avizul catre Navigatori nr. 47/19.04.2024.