Podurile peste Dunare intre km.2414 si km.1075, cu inaltimi minime libera trecere,
fata de zeroul statiunii de referinta dupa ''Albumul podurilor peste Dunare'',
Comisia Dunarii, Budapesta, 1992
Denumirea podului
Distanta fata
de Sulina
(km)
Inaltimea de
libera trecere
(m)
Statiunea hidrometrica
de referinta
MAXIMILIANSBRUCKE
2414.25
10.66
KELHEIM
EISENER STEG
2380.07
9.81
REGENSBURG-EISERNE BRUCKE
STEIERNE BRUCKE
2379.65
9.20
REGENSBURG-EISERNE BRUCKE
PROTZENWEIHERBRUCK
2379.56
11.15
REGENSBURG-SCHWABELWEIS
EISERNE BRUCKE
2379.27
8.14
REGENSBURG-EISERNE BRUCKE
SCHWABELWEIS
2376.82
11.31
REGENSBURG-SCHWABELWEIS
PFATTER
2353.32
11.74
PFATTER
STRAUBING
2321.27
10.82
STRAUBING
BOGEN
2311.27
11.25
PFELLING
DEGGENDORF
2285.87
10.12
DEGGENDORF
DEGGENDORF
2284.59
12.71
DEGGENDORF
KACHLET
2230.63
6.67
FATA DE NIVEL RETENTIE
STEINBACH
2230.28
13.81
PASSAU-DONAU
LUITPOLDBRUCKE
2225.75
13.83
PASSAU-DONAU
JOCHENSTEIN
2203.33
7.76
FATA DE NIVEL RETENTIE
NIEDERRANNA
2194.10
7.93
KAGER-NIEDERRANNA
NIEBELUNGENBRUCKE
2135.10
12.97
LINZ
LINZ
2133.83
7.42
LINZ-EISENBAHNBRUCKE
VOEST-HAFEN
2127.16
6.65
LINZ-VOEST-HAFEN
YBBS-PERSENBEUG
2060.42
7.76
FATA DE NIVEL RETENTIE
STEIN-MAUTERN
2003.53
7.76
STEIN-STRASSENBRUCKE
KREMS
2001.51
7.38
KREMS-EISENBAHNBRUCKE
KREMS-ST.POLTEN
1997.77
8.47
KREMS-STRASSENBRUCKE
TULLIN
1963.15
7.75
TULLIN
NORDBAHNBRUCKE
1931.20
13.06
WIEN-REICHSBRUCKE
REICHSBRUCKE
1928.89
13.54
WIEN-REICHSBRUCKE
OSTBAHNBRUCKE
1924.96
12.42
WIEN-REICHSBRUCKE
BRATISLAVA
1868.14
14.00
BRATISLAVA
MEDVEDOV
1806.35
14.60
MEDVEDOV
KOMARNO
1770.40
14.30
KOMARNO
KOMARNO
1767.80
14.00
KOMARNO
UJPEST
1654.50
14.50
BUDAPEST
ARPADHID
1651.40
14.80
BUDAPEST
MARGITHID
1648.75
13.38
BUDAPEST
SZECHENYI-LANCHID
1647.00
13.98
BUDAPEST
ERZSEBETHID
1646.00
14.20
BUDAPEST
DELIHID
1643.20
15.15
BUDAPEST
DUNAFOLDVAR
1560.55
14.18
DUNAFOLDVAR
BAJA
1480.22
16.40
BAJA
BOGOJEVO
1366.73
14.50
BOGOJEVO
MARSALA TITO
1255.00
12.06
NOVI SAD
NOVI SAD
1254.17
14.10
NOVI SAD
PANCEVO
1166.50
15.50
ZEMUN
AVIZ CATRE NAVIGATORI
nr. 71/20.06.2025
Se aduce la cunostinta navigatorilor, ca in aceasta perioada situatia hidrologica
actuala respectiv ape mici cu tendinte de scadere, va conduce la aparitia unor
probleme în desfasurarea navigatiei pe întregul sector românesc al Dunarii, in
aceste conditii pentru prevenirea acestora probleme, A.F.D.J. R.A. Galati depune
eforturi deosebite privind întretinerea senalului navigabil prin amplificarea
activitatilor ce conduc la luarea deciziilor optime pentru mentinerea conditiilor de
navigatie.
Astfel toti armatorii au obligatia sa instruiasca comandantii de nave si convoaie
pentru corelarea pescajelor de incarcare cu conditiile de navigatie existente la
punctele critice din sectoarele de Dunare tranzitate.
Astfel, acestia au obligatia de a se informa si respecta adâncimile si latimile
minime de navigatie precum si semnalizarea plutitoare existenta, în sensul
nedeplasarii de pe pozitie sau avarierii acesteia, pentru a nu afecta siguranta
navigatiei.
Daca se înregistreaza esuari sau puneri pe uscat navele si convoaiele au
obligatia de a anunta în mod operativ Capitaniile de Port din zona si A.F.D.J. R.A.
Galati în vederea efectuarii de urgenta a verificarii adâncimilor ramase în sector
precum si restabilirea semnalizarii în zona ca urmare a dezesuarii.
În cazul în care, în mod accidental s-a produs avarierea sau deplasarea de pe
pozitie a unui semnal plutitor, sau daca la trecerea prin zona comandantii navelor
sau convoaielor constata lipsuri în semnalizare, acestia sunt obligati sa anunte
urgent capitaniile de port, pentru atentionarea convoaielor si evitarea
evenimentelor de navigatie.
Mentionam ca toate informatiile utile navigatorilor se comunica zilnic pe site-ul
www.afdj.ro/informatii-fluviale.
Comandantii navelor si convoaielor vor lua toate masurile de respectare a
Regulamentului de Navigatie pe Dunare in sectorul romanesc editia 2013 si a
recomandarilor din prezentul aviz.
Nerespectarea prezentului aviz atrage dupa sine raspunderea administrativa,
disciplinara sau penala, dupa caz.