Podurile peste Dunare intre km.2414 si km.1075, cu inaltimi minime libera trecere,
fata de zeroul statiunii de referinta dupa ''Albumul podurilor peste Dunare'',
Comisia Dunarii, Budapesta, 1992
Denumirea podului
Distanta fata
de Sulina
(km)
Inaltimea de
libera trecere
(m)
Statiunea hidrometrica
de referinta
MAXIMILIANSBRUCKE
2414.25
10.66
KELHEIM
EISENER STEG
2380.07
9.81
REGENSBURG-EISERNE BRUCKE
STEIERNE BRUCKE
2379.65
9.20
REGENSBURG-EISERNE BRUCKE
PROTZENWEIHERBRUCK
2379.56
11.15
REGENSBURG-SCHWABELWEIS
EISERNE BRUCKE
2379.27
8.14
REGENSBURG-EISERNE BRUCKE
SCHWABELWEIS
2376.82
11.31
REGENSBURG-SCHWABELWEIS
PFATTER
2353.32
11.74
PFATTER
STRAUBING
2321.27
10.82
STRAUBING
BOGEN
2311.27
11.25
PFELLING
DEGGENDORF
2285.87
10.12
DEGGENDORF
DEGGENDORF
2284.59
12.71
DEGGENDORF
KACHLET
2230.63
6.67
FATA DE NIVEL RETENTIE
STEINBACH
2230.28
13.81
PASSAU-DONAU
LUITPOLDBRUCKE
2225.75
13.83
PASSAU-DONAU
JOCHENSTEIN
2203.33
7.76
FATA DE NIVEL RETENTIE
NIEDERRANNA
2194.10
7.93
KAGER-NIEDERRANNA
NIEBELUNGENBRUCKE
2135.10
12.97
LINZ
LINZ
2133.83
7.42
LINZ-EISENBAHNBRUCKE
VOEST-HAFEN
2127.16
6.65
LINZ-VOEST-HAFEN
YBBS-PERSENBEUG
2060.42
7.76
FATA DE NIVEL RETENTIE
STEIN-MAUTERN
2003.53
7.76
STEIN-STRASSENBRUCKE
KREMS
2001.51
7.38
KREMS-EISENBAHNBRUCKE
KREMS-ST.POLTEN
1997.77
8.47
KREMS-STRASSENBRUCKE
TULLIN
1963.15
7.75
TULLIN
NORDBAHNBRUCKE
1931.20
13.06
WIEN-REICHSBRUCKE
REICHSBRUCKE
1928.89
13.54
WIEN-REICHSBRUCKE
OSTBAHNBRUCKE
1924.96
12.42
WIEN-REICHSBRUCKE
BRATISLAVA
1868.14
14.00
BRATISLAVA
MEDVEDOV
1806.35
14.60
MEDVEDOV
KOMARNO
1770.40
14.30
KOMARNO
KOMARNO
1767.80
14.00
KOMARNO
UJPEST
1654.50
14.50
BUDAPEST
ARPADHID
1651.40
14.80
BUDAPEST
MARGITHID
1648.75
13.38
BUDAPEST
SZECHENYI-LANCHID
1647.00
13.98
BUDAPEST
ERZSEBETHID
1646.00
14.20
BUDAPEST
DELIHID
1643.20
15.15
BUDAPEST
DUNAFOLDVAR
1560.55
14.18
DUNAFOLDVAR
BAJA
1480.22
16.40
BAJA
BOGOJEVO
1366.73
14.50
BOGOJEVO
MARSALA TITO
1255.00
12.06
NOVI SAD
NOVI SAD
1254.17
14.10
NOVI SAD
PANCEVO
1166.50
15.50
ZEMUN
AVIZ CATRE NAVIGATORI
nr. 148/28.11.2024
Se aduce la cunostinta navigatorilor ca începând cu data de 29.11.2024 pe
Dunarea fluviala, între Km 288 si Km 294 se va lucra cu Draga PARMA pentru
asigurarea adâncimilor de navigatie recomandate de Comisia Dunarii.
Lucrarile de dragaj se vor desfasura in senalul navigabil intre limita dreapta si
limita stanga.
Activitatea de dragaj se desfasoara atat pe timp de zi cat si pe timp de noapte
intr-un program continu 24 h/24 h.
Draga va fi semnalizata ziua si noaptea conformRegulamentului de Navigatie pe
Dunare in sectorul romanesc editia 2013.
Manevrele dragii in perimetrul de dragaj si deplasarea ei la zona de descarcare
si retur, se vor face fara a afecta navigatia in zona
Navigatia în zona de lucru se va desfasura cu atentie marita, respectându-se
urmatoarele conditii:
1) pentru trecerea prin zona de dragaj, de la distanta de minim 5 km,
amonte/aval, comandantii navelor si convoaielor vor lua legatura în canalul VHF
16, prin apel draga PARMA pentru a conveni conditiile de tranzitare a zonei;
2) în cazul în care, accidental draga nu raspunde la apel, se vor emite din timp
semnale fonice de atentie si se vor respecta cu strictete semnalele arborate de
draga;
3) pe timp cu vizibilitate redusa (ceata, pâcla, etc.) dragele se vor retrage in afara
senalului navigabil;
4) pe Dunarea fluviala, între Km 288 si Km 294, se interzice:
-întâlnirea, depasirea sau navigatia la aceeasi înaltime;
-producerea de valuri sau efectele de suctiune;
Comandantii navelor si convoaielor, conducerile societatilor de navigatie si
agentii economici de agenturare, care transporta marfuri pe Dunare, vor lua toate
masurile de respectare a Regulamentului de Navigatie pe Dunare in sectorul
romanesc editia 2013si a recomandarilor din prezentul aviz.
Nerespectarea prezentului Aviz atrage dupa sine raspunderea administrativa,
disciplinara sau penala, dupa caz.
Prezentul Aviz anuleaza Avizul catre Navigatori nr. 146/21.11.2024